Cerita Hari Raya Haji Tahun 2017

07 September 2017/Khamis

Assalamualaikum

Selamat Hari Raya Aidiladha..
Semoga ibadah korban kita diterima..
Raya haji dah habis tapi aku tetap mau jugak bagi ucapan dengan korang semua...:)



Cuti raya haji aku pada tahun ini boleh lah di katakan agak lama jugak sebab aku start cuti dari hari rabu sampai hari isnin yakni aku start cuti dari 31 September 2017 - 04 September 2017.Kiranya cuti aku tuh adalah mau seminggu jo cuti aku..

Raya haji tahun aku lebih banyak pergi kenduri kahwin kenduri kendara orang ampung sebab aku mau makan free sampai kenyang.Sebab bila aku dah mula masuk kerja nanti tiada lah aku dapat merasa lagi makanan free itu.Boleh kah aku bagi alasan begitu?

Dan...kebanyakannya aku menghabiskan cuti-cuti aku di rumah sahaja.Dan ini sahaja lah cerita raya haji aku pada tahun ini.

Terima kasih kerana sudi baca entri ini.

6 comments:

  1. selamat hari raya... unni raya macam x raya je..

    ReplyDelete
  2. Salam Aidiladha.. Walaupun dah seminggu berlali.. Hehehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..