Kenapa Aku Pilih Tyzara?

04 March 2017/Sabtu

Assalamualaikum

Kenapa aku pilih Tyzara?

Aku tak tau lah macam mana perasaan aku masa aku tengok rambut aku ada di merata rata tempat.Kadang kala aku rasa streess bila nampak ada rambut di lantai.Bila aku sikat rambut,buka ikat rambut haaaa adalah tu rambut menyangkut kat getah rambut.Lepas mandi,aku tengok kat rambut aku...wowwww..punya banyak kelemumur bermaharajalela dekat rambut aku.Arrr...Memang stress lah dibuatnya.Selain rambut aku berkelemumur,kulit kepala aku juga gatal.Bila aku sudah tidak tahan aku akan garu kulit kepala aku sampai berdarah.Parah!Aku juga mempunyai rambut yang bercabang dan aku buntu masa tu macam mana nak rawat masalah rambut aku.Macik aku pun bising dah sebab macik aku baru jer lepas bersalin and dia kata banyak dah rambut dia gugur.Banyak dah aku tukar produk syampoo ni tapi macam tu jugak lah aku tengok.Makin banyak pula rambut gugur.Terpaksalah aku cari kat google sebab aku nak rawat rambut aku ni dari gugur.

Nasib baiklah aku jumpa satu produk rawatan rambut ni sebelum kepala aku tiada rambut.Nama produk ni pun baru pertama kali aku dengar.Apa lagi kalau bukan Tyzara.Haaa,pernah dengar tak produk Tyzara tu?Sebelum ni aku sendiri pun tak pernah dengar nama produk Tyzara ni.Tapi bila tahu kewujuduan syampoo Tyzara ni dan kebaikan syampoo ni terus aku rasa nak pakai sebab ramai dah yang kata syampoo Tyzara ni best time guna sebab syampoo Tyzara ni dia tak banyak buih,kulit kepala terasa sejuk,nyaman dan ringan.


Kenapa aku pilih Tyzara?Sebab shampoo Tyzara ni mampu mengurangkan rambut gugur.Bila pakai syampoo ni kan kepala rasa ringan jer rasa segar and wangi pulak tu.Haaa..Mana kita mau cari shampoo macam ni?

Tyzara adalah jenama Shampoo Rawat Rambut yang dikenali sebagai shampoo soya.Bila sebut jer soya,mesti korang tahu kan bahan-bahan yang terkandung di dalam Shamppo Tyzara ni adalah bahan-bahan yang bebas daripada bahan kimia.Shampoo Tyzara ni dirumuskan khas untuk merawat rambut yang gugur dan exclusive untuk wanita yang bertudung.Tapi tapi tapi jangan ingat bahawa wanita yang bertudung sahaja mempunyai masalah rambut gugur tetapi ada juga para wanita yang freehair or lelaki yang mempunyai masalah rambut gugur boleh jer pakai produk Tyzara ni.

Daripada produk Tyzara ni jugak,ada disediakan macam mana kita nak merawat rambut kita daripada gugur.Selepas basahkan rambut,tuangkan sedikit shampoo Tyzara ke tapak tangan dan gosokkan secara perlahan lahan menggunaka jari terus ke kepala lebih kurang tiga hingga lima minit.Pastikan syampoo Tyzara tu akan terperap supaya segala nutrien akan meresap masuk ke dalam kulit kepala kita.Kemudian,bilas sehingga bersih.

Untuk info yang lebih penting,korang boleh mendapatkan info di :


Hotline : 019-5767697


Nah,customer pun bagi feedback yang positif pasal produk Tyzara ni.Aku pun terus rasa macam tak sabar sudah nak try pakai produk Tyzara ni.

Kalau korang nak dapatkan produk Tyzara secara percuma,korang boleh join contest ni..Mana tahu rezeki korang dapat free Iphone 7 free produk Tyzara wang ringgit kan...Belum cuba belum tahu.Jom ramai ramai kita join contest ni.

Kenapa aku pilih Tyzara?


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..