Menjadi Sponsor di Segmen Bersama Amirah Azman dan Sponsor

14 Mei 2016/Sabtu

Assalamualaikum

Alhamdulillah...Buat pertama kalinya,Nurul diberi peluang untuk menjadi salah seorang sponsor di Segmen Bersama Amirah Azman dan Sponsor untuk tahun 2016 ni.Ni baru segmen ringkas yang Nurul baru sponsor dan kalau ada lagi rakan-rakan blogger yang sedang dalam pencari mencari sponsor untuk segmen/ga mereka boleh lah korang pm Nurul..:P..Hadiah pun ringkas jugak sebab namanya pun segmen ringkas.

http://eira-shamiera.blogspot.my/2016/05/segmen-bersama-amirah-azman-dan-sponsor.html

Disebkan segmen yang di anjurkan oleh Amirah Azman ni adalah segmen yang ringkas,jadi Nurul sponsor Shawl Chiffon untuk 3 pemenang.Kalau nak ingin mendapatkan shawl free dari Nurul,cepat-cepatlah korang join segmen ni yerr..Segmen ni tak lama..Segmen ni bermula hari ini 14 Mei 2016 dan akan berakhir pada 31 Mei 2016.Syarat mudah dan nak dapatkan hadiah tu pun mudah jugak..Good Luck!!

Terima kasih kerana sudi baca entri ini.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..