Haiiii...Selamat Hari Rabu Korang!

25 Mei 2016/Rabu

Assalamualaikum



Hai korang...Hehe..Sorry..Nurul baru muncul setelah beberapa hari menyepi kan diri dari dunia blogging.Selepas beberapa hari Nurul biarkan entri yang lepas menari-nari di blog Nurul akhirnya Nurul dah pun delete entri tu sebab masa Nurul tengah taip entri pasal tu,Nurul tengah stress masa tuh.Makin Nurul stress makin pulak Nurul sakit hati sama kawan-kawan dorang.

Tiba-tiba dorang pi chat Nurul untuk minta maaf lah pasal yang entri Nurul minggu lalu.Mungkin dorang ada singgah kot kat blog Nurul sampai dorang minta maaf sama Nurul.:P..Mula-mula tu Nurul memang tak nak maafkan dorang sebab semua perbuatan yang dorang buat sama Nurul dulu terlampau menyakitkan so bila dorang dah bagitau Nurul dari A sampai ke  dan dorang mengaku kesalahan dorang akhirnya Nurul maafkan jugak lah.Tak bagus jugakkan kalau kita simpan benda tu lama-lama takut nanti Nurul berdendam pulak dengan dorang.Tu yang tak bagus tu.Ditambah pula tinggal beberapa hari lagi umat Islam nak menyambut bulan Ramadhan kan..

Dan sekarang..semua pergaduhan yang Nurul dan kawan-kawan Nurul diakhiri dengan perdamaian dan membuat perbincangan secara matang.Alhamdulillah.Hati dorang dah lega dan hati Nurul pun dah lega sebab semua sudah settle.

Biarpun entri minggu lalu dapat pageview yang sangatt tinggi di antara entri-entri lain tapi Nurul tetap delete jugak demi menjaga nama baik Nurul dan jugak blog Nurul..

Terima kasih kerana sudi baca entri ini.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..