Review : Apa itu Vietnam Mask??

18 April 2016/Isnin

Assalamualaikum

Vietnam Mask

Vietnam Mask adalah diantara salah satu produk yang paling viral di media sosial pada masa dahulu dan baru sekarang aku mempunyai hajat ingin mencuba produk ini...Fungsi Vietnam Mask ni ialah menanggalkan bintik-bintik hitam di wajah kita.

Beginilah rupa Vietnam Mask tu bagi sesiapa yang belum pernah lihat.Botolnya kecil sahaja tapi boleh tahan sampai 1 - 2 bulan lamanya.Ikut penggunaan okay..Kertas tu guna dia untuk dilekatkan di hidung dan kertas tu disediakan dalam 30 keping lah gitu.Vietnam Mask ni ada campuran aloevera.Tarikh luput produk ni korang tengok dekat bawah botol tu.Sebelum korang beli sesuatu produk,korang kena cek dulu ya tarikh luput produk tu.Nanti,bila korang ambil produk yang sudah pun luput tarikh dia,hancur lebur lah nanti wajah korang...Palis...paliss...

Buka jak botol,aiiii...ada satu lagi lapisan penutup botol di dalamnya.Bau cecair ni pun wangi.Cecair ni melekat lah juga macam gam gittu.Warna cecair Vietnam Mask ni putih cerah.Wauuuuu...Tak sabar rasanya mau try..Cara pakai Vietnam Mask ni pun senang sahaja.

Cara pakai Vietnam Mask :

1.Cuci muka seperti biasa.Selepas cuci muka,lap sehingga kering.

2.Ambil cecair Vietnam Mask dari botol menggunakan jari kemudian sapukan di tempat yang korang ingin buang bintik-bintik hitam.Kebanyakkannya di hidung kan.

3.Setelah Vietnam Mask disapukan di wajah korang,tampalkan kertas putih tersebut di tempat yang berkenaan.

4.Biarkan kertas putih tersebut melekat di wajah korang selama 10 minit - 15 minit kalau nak hasil yang baik sekali...

5.Tarik kertas putih tersebut dari bawah ke atas sehingga habis.

6.Sila lihat hasilnya di kertas putih tersebut kesan dia.

7.Cuci muka selepas kertas putih tersebut di tarik sehingga bersih.Oleskan kiub ais di tempat kertas putih itu di buka tadi untuk mengecilkan balik pori-pori yang terbuka.

Selesai!!Senang kan cara pakai Vietnam Mask ni.

  
Kalau korang dapat hasil yang begini,maknanya bintik-bintik hitam korang tu dah lama dah tinggal kat situ...Sampai ada bintik-bintik hitam yang sudah tua lagi...Yakkkksss...Geli tapi best sebab semua bintik-bintik hitam tertanggal oleh kertas putih tu...Hihihihi..

Memang berbaloi ar kalau korang beli dan pakai Vietnam Mask ni sebab harga dia murah,boleh tahan lama sampai berbulan-bulan...Kecik jak botol dia...Jimatt..

Terima kasih kerana sudi baca entri ini



 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..