Perhatian...Perhatian...Perhatian...

03 April 2016/Ahad

Assalamualaikum

  
Saja nak bagitau dengan korang pasal harga-harga review yang aku akan buat di blog aku sendiri...Cara aku review ni ada 2 iaitu :

1)Review Blog
-Kalau korang berminat nak suruh aku review blog korang,korang hanya hantarkan penyertaan korang ke email aku iaitu Nurulbaidurah055@gmail.com..
-Detail-detail yang korang perlu hantar ialah :
>Nama penuh
>Asal
>Url blog
-Harga untuk review blog ialah sebanyak RM 10.00 sahaja.

2)Review Instagram
-Kalau korang berminat nak suruh aku review instagram korang,korang hanya hantarkan penyertaan korang ke email aku iaitu Nurulbaidurah055@gmail.com...Kalau instagram,ada dua pilihan...so,korang pilihlah mana-mana yang korang berminat..Review instagram ni terpulang pada korang lah nak suruh aku review bisnes online korang,produk korang atau apa-apa je lah..
-Cara-caranya ialah:
>Nama penuh
>Url instagram yang ingin di review
-Kalau korang suruh aku screenshot gambar porduk korang kemudian aku akan review di blog harga dia ialah sebanyak RM 50.00 sahaja manakala sekiranya korang akan menghantar produk korang untuk aku review di blog harganya ialah sebanyak RM 100.00..

Dah siapp...itu sahaja...Korang rasa,mahal kah murah harga review aku tu??Erhmm...

>>>Review blog (RM 10.00)
>>>Review instagram screenshot (RM 50.00)
>>>Review instagram hantar produk (RM 100.00)

Terima kasih kerana sudi baca entry ini..
 

1 comment:

  1. Wahhh hihi. Murah tuuu kalau nak review dekat blog :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..