SimKad Tone Excel

10 Februari 2016/Rabu

Assalamualaikum

Ramai orang tanya aku kat emel mahupun di fb aku,best tak guna TONE EXCEL?

Hoi dayang-dayang sekalian,best gilakk pakai TONE EXCEL ni.Sekarang aku excited sangat nih nak bercerita dengan korang pasal TONE EXCEL ni sebab dah ramai dah yamg bertanya..:)..

Secara jujur-jujurnya,ni lah pertama kali aku guna TONE EXCEL.Sangat-sangat berpuas hati lah dengan TONE EXCEL ni sebab asal sampai hujung bulan dah aku tak payah maki hamun bil broadband dah sebab aku dah setia dengan TONE EXCEL ni and broadband aku,aku dah kasih stop.Hahaha..

Sepanjang aku guna TONE EXCEL ni,kau bayangkanlah time-time kau tekanan dengan jem,kau sempat lagi layan Instagram,Facebook dan apa-apa lah lama sosial yang kau ada sebab kau tak payah tunggu dia loding hingga ke subuh.Miahahaha...Tak sampai 1 minit dah muncul.Best kan.

Jadi,kami sekeluarga berpakat nak pakai SimKad TONE EXCEL ja..Dengan menggunakan SimKad TONE EXCEL ni,ada kelebihannya.


Kelebihan-kelebihan TONE EXCEL ni korang top up RM 30 dapat free 1GB internet untuk sebulan.Bila dah dapat free internet untuk sebulan,korang tak payah langgan lagi dan top up yang ada dalam akaun korang akan kekal RM 30.Sim Kad yang korang pakai sekarang ada dapat macam tu ker??Tak ada kan..:)..Bila korang top up RM 50 korang akan dapat free kredit RM 20.Huiyoo...Best kan..


Setiap korang top up,korang akan dapat point.Bila point korang dah banyak,korang boleh lah tebus hadiah ganjaran korang seperti free ticket air asia,free ticket ke umrah,dapat diskaun korporat di Tune Hotel,cabutan bertuah,pelbagai pertandingan hebat dan banyak lagi.Simkad yang korang pakai ada yang sama kah sama TONE EXCEL??Tak ada kan..


Apapun,memang berbaloi ar guna TONE EXCEL ni.Bukan sahaja berpuas hati dengan ganjaran-ganjaran yang bakal korang miliki tapi line internet dia juga laju selaju lajunya biar pun korang masa tu berada di tengah laut.Tetap H+...Sim Kad TONE EXCEL ni juga boleh jimat kadar sms dan kadar panggilan dia.Korang juga boleh kekal kan nombor lama atau boleh pilih nombor baru kalau korang nak pakai TONE EXCEL ni.Serius!!Tak rugi korang pakai TONE EXCEL ni..Menguntungkan adalah...

#Aku update blog kat rumah pun pakai line TUNE TALK a.k.a TONE EXCEL ni..:)..
Kalau korang berminat dengan TONE EXCEL ni,korang boleh wasap aku di no 019-8020499...

Terima kasih kerana sudi baca entri ini.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..