PLMPB : Ujian Komputer(Test Computer)

18 Februari 2016/Khamis

Assalamualaikum

Lepas mengikuti ceramah KPP beberapa minggu yang lalu,aku terus boking tempat untuk aku menduduki ujian komputer pula di Sipitang.Bila dah dapat mesej yang ujian komputer aku pada hari Rabu(20.01.2016) aku pun apa lagi...gelabah sangatlah sebab takut gagal nanti...Bila sudah gagal,nah..mengulanglah kau test and the duit kau pun melayang lagi..Jadi,untuk mengelakkan aku daripada gagal test komputer atau mengulang aku pun baca lah ni buku latihan KPP tu..Rajin weyyhhh..Siang malam baca buku tu jak.Bila penat berhenti lah bila dah rasa-rasa nak baca balik tu buku,bacalah..:P..hehe..

Tibalah hari yang di tunggu....

Sampai Sipitang jam 8 lebih kot...Masa nak pi daftar ofis belum buka lagi.jam 8.30 pagi baru buka..Erhmm...nasib tidak lama aku tunggu..Hanya beberapa minit sahaja..Time aku mendaftar tu,dia minta IC dan duit rm10.00 entah untuk apa tu duit..haha..dan aku dapat komputer yang ketiga.Aku orang yang kedua masuk ke dalam bilik ujian tu.

Aku mula jam 8.40 pagi dan siap jam 8.50 pagi..Sekejap jak kan...Dengan yakinnya aku tekan 'result' dan aku tengok 'result' aku yeayyyy...usaha yang tidak sia-sia...hehe...lulus juga aku biar pun 44/50 aku dapat...kahkahkah..

Kakak aku masa tu terkejut tengok aku awal keluar dari bilik ujian sebab setahu dia aku orang kedua yang masuk ke bilik ujian tapi dorang nampak aku adalah orang yang pertama keluar dari bilik ujian tu dengan senyuman yang manis masa tu.Perghhh..haha..Kakak aku masa tu dia ingat aku gagal tapi,bila lihat result aku..hahaha...lulus juga...

 Ni lah result aku kalau korang mau tengok..Hehe..

Terima kasih kerana sudi baca entri ini.

1 comment:

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..