Berita Baik #1

17 Februari 2016/Rabu

Assalamualaikum

Alhamdulillah..Itu yang aku dapat katakan pada hari ini kerana hari ini aku telah mendapat seorang pelanggan aku untuk #bisnestoneexcel aku..Terima kasih yang paling kasih kepada kau kerana sudi beli simkad tone excel dengan aku...Kerana kau lah aku dapat RM 20.00 free-free dari syarikat tone excel.

Bisnes ni aku baru juga join pada 05 Februari 2013(Jumaat) dan hari ini 16 Februari 2016(Selasa) baru aku dapat 1 pelanggan #bisnestoneexcel aku ni...Best kan..Kalau korang nak dapat free RM 20.00,korang cuma promot dekat facebook,Wechat,Blog atau apa-apa lah laman sosial yang korang ada.Cepat atau lambat pasti akan ada orang yang Whatsapp atau inbox korang kat Facebook konon nak bertanya tentang tone excel.Yang penting korang kena rajin promot,usaha,yakin dan sabar.Itu sahaja.Lagi satu korang buat lah benda yang korang suka supaya korang akan dapat hasil yang lebih baik daripada usaha korang dan kalau korang tak suka buat akan sesuatu benda tersebut jangan paksa kerana ianya tidak mendatangkan hasil yang baik...Kan...

Ini simkad pagi ni akan terbang ke Perak...Bai bai bai... 



Oh ya,harga simkad tone excel sekarang ni ialah RM 93.00 sahaja.Sesiapa yang berminat dengan bisnes tone excel ni boleh whatsapp aku di no 0198020499..

#Toneexcel
#Bisnestoneexcel
 
Terima kasih kerana sudi baca entri ini.

 



 


2 comments:

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..