Nurul Baidurah versi terbaru

30 June 2015/Selasa

Assalamualaikum

Hai,korang...Apa khabar korang di sana??Sihat ke??Aku di sini sihat jerr...*Macam tulis surat lah pulak..*Ehemm....Apa cerita dengan blog aku ni tiba-tiba bila korang nak buka blog aku,baca blog aku tup tup tak dapat bukak??Apa kes ni??

Kalau korang nak tau kan....kenapa blog aku tak dapat buka minggu lalu....sebab.....

Impian aku untuk merenovatekan blog aku akhirnya tercapai....Alhamdulillah..Sebenarnya,dari dulu lagi aku nak renovate blog aku ni cuma tiada idea dan tiada masa...Tu jerr...Lepas tu,bila dah habis pikir macam mana nak start edit blog ni,dengan itu aku mulakan edit blog aku dengan cara memprivatekan blog aku sebab masa aku sedang edit blog,aku tak nak orang buka blog sebab masa tu blog aku memang macam tongkah pecah..Hahaha...

Pikir balik pikir....Nak ikut tutorial siapa pulak ya sebab aku ingatkan aku nak ikut tutorial dari blog Amalinalee tapi bila bukak blog dia,tak dapat bukak pula sebab domain dia dah tamat tempoh....*buat muka menangis*...Sampailah saat akhirnya aku ikut bermacam-macam tutorial dari blog Lyssa Faizureen....Kalau ada masih yang belum kenal siapa Lyssa Faizureen tu boleh lah korang jenguk beliau kat blog dia...Tapi..mustahil lah korang tak kenal siapa Lyssa Faizureen tu kan..Alahh...Lyssa Faizureen tu yang blog dia kiut miut tu...Korang tak percaya???Haaa....korang pergi jerr kat blog dia...link dah aku bagi yerr...Korang klik jerr nama Lyssa tu..')..

Bila start sudah aku update blog tu,tiba-tiba pulak idea terhenti di situ dekat edit Html sebab tak tahu dah macam mana nak mula...*Ini kemungkinan sebab lama dah tak edit blog*...*Banyaklah aku punya sebab*...Mula-mula ada jugaklah aku fikir nak buat tempahan edit blog sahaja tapiiiiii ada pulak hal-hal yang menghalang...So aku buat je lah tempahan header + menu tab dari blog Mkhai sebab kalau pasal nak edit header dan menu tab tu memang aku tak reti lah tapi edit blog reti pulakk tu pun time ada panduan jerr baru reti nak edit blog..Harharhar!

Back to the story,terimalah blog Nurul Baidurah versi terbaru ni yang kelihatan sedikit ceria dari blog aku yang sebelumnya....*cerialah sangat*...New layout,new template,new menu tab and new header.Di sini,aku nak bagitau dengan korang bahawa aku telah pun terdelete kesemua entry pasal cabaran The Single Woman's 30-Day Blogging Challenge! tu....Waaaa...Macam mana boleh terdelete tu aku pun tak tau lah...Nampak sangat aku cuai kannnnn....Huwaaaarrgghhh.....Itu bermakna aku gagal la kan ikut cabaran pasal The Single Woman's 30-Day Blogging Challenge! tu....Huaaarrgghhh....Tapi,aku dah gagal bukan bermakna aku tak update lagi entry pasal The Single Woman's 30-Day Blogging Challenge! tu...Tidakkk....Aku akan buat balik entry tersebut sepanjang berada di bulan 7...InshaAllah...

Aku jugak berharap,dengan berubahnya keadaan blog aku ni aku dikurniakan idea-idea yang berguna untuk dikongsikan dengan korang dalam blog ni...Lastly,dengan rasaa rendah dirinya aku ingin memohon maaf dengan korang andai kata-kata aku selama aku menulis blog ni nampak kasar serta isi kandungan aku yang nampak mengarut.Tolong maafkan ya korang??Inshaallah,aku jugak akan memperbaiki diri aku dari masa ke semasa.Untuk berubah jadi matang,susah sangat walaupun umur aku sudah semakin meningkat tapi perangai aku tidak kena sama umur..Hahaha...Lolllzzz...Okeyy..Tu jerr..Jaga diri korang!

P/s :Satu aku lupa nak bagitau dengan korang ni...Dalam blog aku nih...dah ada Cbox...Bila Cbox dah ada,korang bolehlah start blogwalking di blog aku...Tu jerr...Hihi...

Terima kasih sebab sudi baca entry ini!

5 comments:

  1. semoga aa semangat baru dan terus maju jaya dalam bidang blogging yeaa ! kipidaapp ! >.<

    ReplyDelete
  2. cantik design blog awak..hijau sejuk mata memandang :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..