Travel : Nurul Baidurah ke Wilayah Persekutuan Labuan ( Hari Ketiga)

16 Mei 2015/Sabtu

Assalamualaikum...

Hari ni adalah hari last aku dan Jocksim di Labuan dan pagi-pagi lagi kami dah kemas barang dan kami sudah pun check out kat hotel.Tujuan kami awal check out kat hotel sebab kami nak pulang awal dan sampai awal ke halaman rumah masing-masing.Hihihi...

Asal kami berlainan.Aku tinggal di Kuala Penyu,Sabah dan Jocksim tinggal di Penampang,Kota Kinabalu.

Masa pulang,kami menaiki SpeedBot dari Labuan ke Menumbok.Naik SpeedBot memang best lah dari naik feri sebab SpeedBot laju.


 Bai bai Labuan....Balik sudah kami...:)....

Info untuk mereka yang nak TRAVEL ke LABUAN...
  • Bajet mesti RM 1K ke atas....
  • Pagi sampai petang berabis la korang shopping di Ujana Kewangan atau mana-mana tempat yang korang sukalah sebab kalau malam Labuan sunyi sudah.Kedai di Labuan semuanya awal tutup.Jam 6 petang gitu sudah pun dorang tutup kedai.
  • Labuan ni kecil jak.Keliling pantai.Korang tidak akan mudah sesat.Alarrr,macam korang pusing-pusing 1 Labuan ni.
  • Tempat shopping yang paling best kat Labuan ni bagi aku lah eerrhhmmm mestilah Ujana Kewangan.
  • Satu hari korang nak enjoy di Labuan ni pun dah cukup.
  • Lepas tu,entahhhhh.Aku pun tak tau lagi mau bagi apa...So ini sedja lah info yang dapat aku bagi pasal Labuan ni.Kalau korang nak tau lebih lanjut lagi....korang boleh cari di GOOGLE...
Sekian sahaja entry aku pasal TRAVEL ke LABUAN.
Papaiiiii...

2 comments:

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..