Bulan June Sudah Datang

01 June 2015/Isnin

Assalamualaikum...

Selamat datang bulan June.Ndak terasa pulak yah sekarang ni kita sudah berada di pertengahan tahun.Dan yang paling best nya,dalam bulan June ni jugak kita akan berpuasa di dalam BULAN RAMADHAN.Alhamdulillah.Macam ndak sabar rasanya aku mau sambut bulan puasa yang akan tiba tidak lama lagi sebab bulan puasa ni sesuai untuk diet..Hahaaaaa...

Patut pun,tibanya hujung minggu hujung bulan Mei pun sudah berlalu,banyak sangat jemputan pi orang kawin lah,pi kenduri lah dan yang sama waktu dengannya.Rupa-rupanya,cuti sekolah sudah bermula.Nah,nampak sangat aku ni malas tengok kalender...Kikiki...So,asal hujung minggu jer,banyak makan free lah jawapnya.Hahaahahaaaaaa....

Erhmmm,sepanjang aku masih bercuti ni belum ada lagi perancangan aku mau travel ke sana ke mari.Semua nya masih dalam perancangan.InshaAlllah...

Pesta Gawai sudah pun berlalu.So,lepas ni Ramadhan pula yang akan tiba.Lepas Ramadhan pula Syawal pula menjelma.

Mood rajin nak update blog pun sudah maree.Alhamdulillah.Aku akan kuatkan semangat aku untuk berblog macam dulu lagi.Ndak mau aku biarkan blog aku berhabuk.

So,apa pun selamat bercuti kepada yang bercuti...

Papaiiiiiiii.....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..