Kenapa Secara Tiba - tiba Kita Teringat Dengan Seseorang??

30 Januari 2015/Jumaat
Assalamualaikum...

Apa maksudnya secara tiba - tiba kita teringat dengan seseorang walaupun kita tidak langsung tak pernah ingat dengan orang itu??

Nampak pelik tak dengan perseoalan aku??

Ya...Bagi korang,memang pelik kan dan bagi aku pula lagi pelik.

Sebab...

Aku pun tak tahu macam mana orang yang langsung tiada kaitan dengan aku,and then kami tak pernah berhubung....tiba - tiba pula aku teringatkan dia selepas aku terbangun dari tidur.

Adakah aku yang rindu dengan dia atau dia yang rindu dengan aku??

Rindu aku yerr??Ehmm...Siapa lah yang nak rindu rinduan dengan aku ni??!!Hahaha...

Tapi,tu lah..aku pelik...Kenapa orang yang tiada kaitan dengan aku dan secara tiba - tiba aku teringat kan dia...

Korang pernah tak mengalami kejadian seperti ini.Datangnya secara tiba - tiba bukannya kita yang selalu teringatkan dengan seseorang..

Kalau selalu kita teringatkan dengan seseorang tu walaupun hari - hari kita nampak dia,itu angau dah namanya.Tapi,bagi persoalan aku ni ia berlaku secara tiba - tiba...

Orang dulu - dulu cakap,kalau kita tiba - tiba teringatkan dengan seseorang tu,maknanya orang tu sedang ingat kita dan kawan - kawan aku juga cakap begitu.Jawapannya sama.Tapi,betul ke ni??

7 comments:

  1. Ingat kat saya ke?? Hihi. Hai.. Singgah melawat blog awak sambil minum petang.

    ReplyDelete
  2. tiba2 tringat dkt ex bf? sha sllu haha..sllu la juga rindu sbnrnya..bila teringat..buat sesuatu trus tringat dia..cehh..

    ReplyDelete
  3. rupa2 ada orang rindu kita hihihihi

    ReplyDelete
  4. rupa2 ada orang rindu kita

    ReplyDelete
  5. Salam , saya juga ada rasa sedemikian. tetapi terlalu byk persoalan jadinya. ye tak ?

    ReplyDelete
  6. Saya pun ada teringatkan seseorang yg saya anggap mcm ayah saya. Dan alhamdulillah ternyata juga teringat²kan saya.

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..