Hello 2015


01 Januari 2015/Khamis
Assalamualaikum...

Happy New Year !!

Terima kasih kepada tahun 2014 untuk pelbagai pengalaman yang menarik yang tidak dapat dilupakan.Sebenarnya,aku sudah terlupa lebih 50 % kenangan aku pada tahun 2014.Namun aku sangat berterima kasih kepada lappy ku kerana masih sudi menyimpan semua foto foto aku di tahun 2014 ini.

Kehidupan aku sebenarnya tiada yang menarik...Sangat sangat tidak menarik...cuma aku suka mengingati kembali peristiwa peristiwa yang telah aku lalui sepanjang berada di tahun 2014 dan kalau aku ingat pun aku akan ketawa sendiri bila mengingati semua peristiwa itu....Hehe...Bagi aku,apa yang berlaku dalam kehidupan kita adalah mempunyai kenangan dan pengajaran yang membuatkan kita akan menjadi lebih dewasa dan matang...Cewah..ayat..

Imbasan 2014 =)

  • Samsung Galaxy Grend Quatro akhirnya menjadi milik ku sudah..hihi..10 Ogos 2014..

  • Mandi air tejun di Kiansom,Inanam with housemates...16 Ogos 2014...

  • BBQ time with classmates at Pantai Teluk Likas,Kota Kinabalu...24 Ogos 2014...

  •  Bermula lah sudah assigment lukisan iaitu Lukisan Sivil & struktur 2...Tarikh nya aku tidak ingat..kikiki...
  • Last amali Kerja Bata...
 



  • Time dah ready untuk presantation Penulisan Ilmiah...

  

  • Penialaian Lukisan Sivil & Struktur 2...21 Oktober 2014...


  • Selfie with lecturer after final exam finish...
  •  Selfie with Santa Clause with frends at 1borneo Hypermall,Kota Kinabalu..hhuu..

  • And,the last oh the wold is a me..haha..


Kira-kira,kehidupan aku dalam tahun 2014 kebanyakannya adalah sebagai seorang pelajar.Aku berharap agar pada tahun ini akan kehidupan ku akan menjadi lebih baik daripada tahun lepas...Amin...


2 comments:

  1. happy new year anum, smoga tahun ni lbh baik dr tahun lalu :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..