Anugerah Juara Lagu 29 ( 18 Januari 2015/Ahad )

19 Januari 2015/Isnin
Assalamualaikum....

Fuhhhhhh!!Masih terngiang-ngiang lagi AJL29 semalam yang mana persembahan Mojo yang dibawakan oleh kumpulan Caliph Buskers.Punyalah semarrtttt suara dia nyanyi lagu Roman Cinta semalam...Aku bagi 10 bintang sama dia..hihi...

Fuuhhh!!Pasti ramai kan yang tengok AJL29 semalam....Ada persembahan yang best lepas tu ada persembahan yang tak best..Hahaha..Jujur aku cakap...Tapi,bila persembahan kumpulan Mojo yang dibawakan oleh Caliph Buskers,Fuhhh...Terdiam aku tengok dorang buat persembahan.Terpegun dan sebak...Memang terbaiklah semua kumpulan Caliph Buskers.

Lepas  habis persembahan, semua bersorak gembira. Bukan stakat dalam stadium, kat rumah pun terjerit-jerit. Kan? Dan seperti yang diharapkan Mojo menang persembahan terbaik!Alhamdulillah. Happy sangat-sangat. Rezeki OKU. Jangan pandang rendah ok..

Tapi,kenapa bukan Awira yang membuat persembahan di atas pentas?Nak tahu sebabnya??Okeh..Jom baca kat Kumpulan Caliph Buskers.Aku pun baru tahu hari ini....

Senarai Pemenang AJL29

Juara -  Joe Flizzow & Sonaone ( Apa Khabar )
Naib Juara - Shila Amzah ( Masih Aku Cinta )
Tempat Ketiga - Dayang Nurfaizah (Di Pintu Syurga )
Persembahan Vokal Terbaik - Dayang Nurfaizah ( Di Pintu Syurga )
Persembahan Terbaik - Mojo (Roman Cinta )

P/S - Sebenarnya,aku tidak puas hati kenapa Shila Amzah pula yang menang tempat kedua??Aku ingatkan Hafiz atau Alyah yang menang..Rupanya...Erhmmm..Persembahan Shila Amzah di AJL29 semalam tidak menonjol sangat..So,apa pun tahnia lah kepada para pemenang...

1 comment:

  1. sha xtgk pun sbb bsok tu kerja..dgr ja la dkt radio..apapun tahniah pemenang

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..