Entry Throwback : Ceriataku Semasa Final Exam ( Bahagian 1 )

16 November 2014/Ahad
Assalamualaikum...

  • Semua orang memasing dah update blog pasal FINAL EXAM.Aku pulak?Lepas FINAL EXAM sudah habis,baru aku terhegeh-hegeh nak update entry pasal FINAL EXAM ni.
  • Eh...tunggu sekejap...Ini blog akukan...So,suka hati aku lah kan nak update entry aku bila-bila masah je aku suka.Heheheheee....
  • Satu lagi !! Aku bahagia...Aku dah angau time FINAL EXAM.Tu je...Ahahahaha....
  • Okeh !! Marilah kita kembali pada tajuk asal entry ni.
  • Minggu FINAL EXAM,macam biasalah...Streesss,busy study,banyak nota kecik yang nak dibuat lepas tu kena baca dan hafal.Belum lagi kalau masuk bab kira-mengira ni....
  • Time membaca tu,tiada masalah.Tapi,untuk menghafal tu,ada masalah.Hihihi.Masalah otak.
  • Tapi,alhamdulillah.Semuanya aku dah hadapi dan semuanya boleh tahan.Sekarang tawakal je lah tengah tunggu pointer untuk semester 3 ni.Naik atau turun...
  • Aku start FINAL EXAM hari itu pada 27 OKTOBER 2014 ( ISNIN ) & berakhir pada 05 NOVEMBER 2014 ( RABU ).
  • Jom tengok nota-nota sepanjang aku study untuk FINAL EXAM semester 3 ni.
    Nota kat atas ni adalah nota Matematik 2

    Nota ini pula adalah nota Sains Kejuruteraan 2

    And then,yang ni adalah nota Prinsip-prinsip Struktur

    Dan,yang last ni pula adalah nota Pembinaan Bahan & Binaan 3(PBB3)
  • Next entry...akan diupdate lagi...hehehe...baibaibai....

1 comment:

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..