Segmen I Love Nuffnang by Dunia Sebenar Shida

22 Jun 2014/Ahad



Hoi!Assalamualaikum...

Hari ni aku dengan semangatnya ingin menyertai satu segmen yang di anjurkan oleh blogger Dunia Sebenar Shida sebab ini pertama kali nya aku join segmen bersama Nuffnang a.k.a Segmen I Love Nuffnang by Dunia Sebenar Shida.

Syarat?Mula-mula tu,memang lah susah tapi bila baca balik-balik syarat-syarat nak join segmen ni,tak lah sesusah mana pun.Korang cuma usaha jer..Macam aku,mula-mula aku memang cakap syarat yang Shida buat ni susah tapi bila dah baca sampai faham,jadi senang pula.

Pengalaman aku bersama Nuffnang ni,ermm...Nuffnang memang tak pernah mengecewakan lah pihak pengguna.Nuffnang ni sangat-sangat jujur tau.So,apa pun..I LIKE NUFFNANG..

Tarik tutup segmen ni ialah pada 28 Jun 2014/Sabtu.

So,kalau korang nak join korang tekanlah cepat-cepat banner kat atas tu..:P..

8 comments:


  1. Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking senarai perserta dari Segmen I Love Nuffnang by Dunia Sebenar Shida.. Semoga berjaya, salam ceria dari MyCherita

    ReplyDelete
  2. Dah follow sini, hee. Salam kenalan. Rasa nak join gak la segmen ni.. :D

    ReplyDelete
  3. salam. mee too..i like nuffnang :)

    dari segmen yang sama :)
    http://ramaramapendek.blogspot.com/2014/06/segmen-i-love-nuffnang-by-dunia-sebenar.html

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen yang sama..
    http://cikgufaizcute.blogspot.com/2014/06/segmen-i-love-nuffnang-by-dunia-sebenar.html
    good luck :)

    ReplyDelete
  5. Yg susah tu mybe depa xpenah ikut syarat..minta follow xfollow kan huhui..tq join segmen shida gudluck ya :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum..
    Blogwalking dari segmen yg sama
    Segmen I Love Nuffnang Forever! Cintaku berbling-bling!!
    Selamat menjalani ibadah puasa
    Salam Ramadhan Al-Mubarak 1435H

    ReplyDelete
  7. Hehe Nuffnang memang jujur la. Alhamdulillah cashout tak pernah pun sangkut ;) Hehe jemput baca entry Nad ye :)

    http://nad-lifeisfun.blogspot.com/2014/06/segmen-i-love-nuffnang-by-dunia-sebenar.html

    ReplyDelete
  8. Salam Ramadhan..singgah membalas kunjungan..I like nuffnang too :)

    http://www.azhafizah.com/2014/06/segmen-i-love-nuffnang-by-dunia-sebenar.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..