Ramadan tiba lagi...

29 Jun 2014/Ahad

Hoi!Assalamualaikum...


Pertama sekali,aku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua umat islam di muka bumi ini.Di sini,aku ingin memohon maaf atas salah dan silap tanpa aku sedari.Semoga kita diberikan kesihatan yang berpanjangan sepanjang kita berpuasa di bulan ini.Amin...

Nasiblah hari pertama berpuasa ni aku masih lagi di kampung.Ingat lagi aku masa pertama kali aku berpuasa di perantauan.Masa tu aku sem 1 and then pelajar junior lah kan kalau budak yang baru masuk ni.Duduk hostel jugak masa tu.Nak tahu apa menu berbuka puasa aku ngan kawan kawan aku masa tu?Ahahaha...bila aku kasih tayang gambar makanan nanti,mesti korang pun ndak percaya kan...

So,dengan senang hati yang senang aku akan uploudkan gambar nya sebentar lagi...




Ha,itu lah dia menu berbuka puasa aku ngan kengkawan aku masa 1nd time berpuasa di perantauan.Ye lah,first time datang kat tempat tu mana lah biasa.Masa tu aku ngan kawan aku ndak tau pun ada bazar dekat ngan hostel yang aku duduk dulu.Last-last masa nak cuti Hari Raya baru aku tau.

So,hari pertama puasa kali ini nasib aku memang baiklah sebab aku masih lagi berada di kampung and sedang menghabiskan cuti semester yang tinggal 4 hari lagi.End the end,selamat berpuasa  dan jangan sesekali ponteng puasa ya..:)..



4 comments:

  1. Salam Ramadhan..biasalah tu kalau berbuka di perantauan kan..dugaan berpuasa

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..