GA Mini Popia Ikan Bilis Nurul Yui

18 Jun 2014/Rabu

Hoi!Assalamualaikum...

Hari ni,bukan kemain semangat lagi aku nak join satu GA yang terbaru.Nak tahu apa Ga terbaru yang aku maksudkan?Korang just klik gambar di bawah ni.

Klik...Jangan tak klik!!
nurul yui punya ga

Syarat no 1 dah ikut.Sekarang,nak ikut syarat no 2 pula.Syarat nya berbunyi begini...

Saya nak Mini Popia Ikan Bilis Nurul Yui kerana saya teringin sekali ingin mencuba rasa ikan bilis tersebut hasil tangan dari Nurul Yui dan mak nya.Dari dulu lagi,saya ingin mencuba ikan bilis tersebut tapi tidak berkesempatan akibat kekangan masa.

Okehh!!Semua syarat dah ikut.Senang jak pon syarat nya.Tidak susah.Okehh!!So,korang yang free tu sudi sudi lah join Ga ni untuk memeriahkan Ga dari blogger yui..


3 comments:

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..