Tidak akan kulupakan kejadian tengah hari tadi..

31 Mei 2014/Sabtu

Assalamualaikum...
kalau tak jawab dosa...
kalau jawab korang awesome...

Lai...lai...lai...bapak kau lama ndak update blog...mentang-mentang time cuti sekolah ar...blog ni pun cuti jugak kerr...agak-agak lah wei...cuti pun cuti jugak..blog jangan dilupakan...:P..:)..just kidding...

Sekarang ni musim cuti sekolahkan..and then time musim cuti sekolah ni jugak orang sibuk nak kawin,nak buat kenduri and yang sama waktu dengan nya lah.kadang-kadang tu,dalam satu hari 1-5 buah rumah yang harus di pergi sebab kena jemput..besalah..adat kan..orang menjemput kita datang..makan free lagi tu..hehehe..

apa yang aku tidak dapat lupakan kejadian pada tengah hari tadi tu ialah:

yang pertama : 
aku dapat jumpa lagi idol ku setelah sekian lama ndak berjumpa.hohoho....biarpun sekejap     tapi asal nampak muka pun jadilah...kan....kan..kan...kami mau pulang sudah,si idol baru sampai di rumah orang kawin tadi....sampai main mata lagi jooo aku ngan idol ku..hehe..(...gatal nya aku...hehehe....)...dan sampai di rumah tadi and sampai tengah hadap kat blog ni pun masih lagi terbayang-bayang wajahnya tadi..auuuwww....(gedik!!)apa orang bilang...jodoh ndak jua kemana,jodoh tetap di situ..betul kah...hehehe..ataupun JODOH PASTI BERTEMU bilang lagu si AFGHAN tu..hehe...

yang kedua :
ini pun lebih kurang jugalah kejadian nya..tapi ndak sama ok..ceritanya ialah sebuah motor berlanggar dengan sebuah kereta hilux tadi di depan rumah orang kawin.first time nampak pemandu motor terhumban ke dalam longkang..tapi,bukan betul-betul dalam longkang lah cuma di tepi-tepi dia jer..tapak kaki budak motor tu luka habis...kesian pula aku tengok dia..kejadian tu betul-betul terjadi depan mata aku ngan family aku tadi tengah hari masa kami satu keluarga nak pi rumah orang kawin...tengok-tengok rupa budak tu,kiut juga...hehe..haiissss...ke situ pulak pikiran aku ni...hehe...dah lah..abaikan jer...

itu aja...papai!!(sambil tangan melambai-lambai dengan senyuman yang paling manis tanda bahagia)...kah..kah..kah...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..