Mrs Erry 2nd Giveaway

Assalamualaikum...
15 Mei 2014/Khamis

Hari ni,aku join GA dari Mrs Erry Bercerita.


Eh...jom lah join sekali...
Best oohh...lagi pun..syarat nya mudah jer..tak susah...

Korang hanya perlu
1.Ikut semua syarat yang dinyatakan DI SINI.
2.Buat 1 entry pasal GA ni yang bertajuk Mrs Erry 2nd Giveaway.
3.Tinggalkan link entry korang  KAT SINI.
4.Senarai hadiahnya...rujuk DI SINI.
5.GA ini bermula 15 Mei 2014 dan berakhir pada 12 Jun 2014.

So,jom...kita meriahkan lagi GA ni..
Kalau nak join...tekan jer banner kat atas tu..
Good luck korang yerr...

18 comments:

  1. x ingat dah komen lom..hihi.. thanks sudi join GA sy.. good luck! :)

    ReplyDelete
  2. done follow sini
    selamat berblogging, bersegmen

    http://arzmoha.blogspot.com/2014/05/mrs-erry-2nd-giveaway-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Salam. From same segment. http://drshikinzainal.blogspot.com/2014/05/mrs-erry-2nd-giveaway-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Singgah sambil follow dari segmen deqla.. =D
    http://farahwahyda.blogspot.com/2014/05/mrs-erry-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan dari dya
    dari segmen yg sama
    http://yayabunga.blogspot.com/2014/05/mrs-erry-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. mohon semak penyertaan anda di sini ye :)
    http://norumara.blogspot.com/2014/05/senarai-peserta-mrs-erry-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  7. hai Ros singgah sini dari segmen yg sama. done follow..
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/05/mrs-erry-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. salam..

    datang blogwalking dari GA yang sama.
    semoga berjaya.

    http://syuhadabaharudin.com/2014/06/02/mrs-erry-2nd-giveaway/

    ReplyDelete
  9. Datang blogwalking. dari GA yang sama... All the best ye..

    http://www.ladyainaa.com/2014/06/mrs-erry-2nd-giveaway.htm

    ReplyDelete
  10. Hei ,Salam perkenalan . Saya datang singgah dan menjemput Jomlah Join ~~goodluckk .
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/05/giveaway-rm300-by-blog-pancing-elih.html(4june)
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/05/smile-giveaway-by-shad.html (7 june)

    ReplyDelete
  11. good luck!.^^,
    mila dtg dr http://semuthitampanjatdinding.blogspot.com/2014/06/mrs-erry-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. Saya dari segmen yang sama datang melawat . kalau ada masa singgah lahh ye ^^
    http://appleberrymunchyss.blogspot.com/2014/06/klik-banner-untuk-join-jom-join-click.htmlSaya dari segmen yang sama datang melawat :) kalau ada masa singgah lahh ye ^^

    ReplyDelete
  13. salam.datang blogwalking :)
    http://eyranasrin.blogspot.com/2014/06/mrs-erry-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  14. salam .. datang blogwalking dari segmen neh.. maaf baru sempat blogwalking untuk GA neh. hoho T.T

    dah follow sini #21 :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..