Mamee Chef : Malacca Factory Visit Invitation

2o Mei 2014/Selasa
Assalamualaikum...


Korang....korang...korang...korang ada dapat tak Invitation ni dari emel pihak Nuffnang?Kalau korang ada dapat invitation ni,samalah kita tu.Aku pun ada dapat jugak benda ni kat emel aku.Ngeee..

And then...aku pun tak tau lah mau pergi atau tak invitation ni sebab tak de kawan nak pergi.Lagi pun,belum pernah lagi kaki aku ni jejak kat sana.Tapi,aku dah hantar dah details aku ngan Nuffnang..:p..

Tengok keadaan lah macam mana sama ada mau pergi atau tak.So,ini adalah sponsored post yang kedua dari pihak Nuffnang...

Sesiapa yang dapat pergi invitation ni,happy enjoy lah geng...huhuhhu...
Papai..

1 comment:

  1. Singgah sini ^^. Visit back and comment my entry kalau rajin. xD http://natasya-pink.blogspot.com

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..