Kisah Kehidupan Ku

Assalamualaikum...
13 Mei 2014/Selasa

Nama aku Nurul Baidurah binti Abdullah.Tapi keluarga dan teman-teman rapat memanggil aku Anum.Aku ini hanyalah insan biasa yang menaip diblog untuk berkongsi kisah dengan kamu semua.

Semakin menginjak kea lam dewasa,aku tidak lagi menghiraukan ejekan orang terhadapku.Kata orang,usia mematangkan seseorang.Kematangan fikiran membuatkan aku menyedari bahawa sebenarnya aku tidak kekurangan apa-apa pun di dunia ini.Allah memberikan aku segala-galanya sama seperti hamba-Nya yang lain.

Aku punya ibu bapa yang penyayang,dapat menamatkan pelajaran sehingga tingkatan 6 dan sekarang aku dapat menyambung pelajaran di peringkat Diploma.Ya,aku punya segala-galanya dengan Ihsan Allah.Aku bersyukur dengan apa yang ada.Ejekan yang orang bagi kepadaku hanyalah rencah kehidupan.Jadi,apa yang orang nak kata,ada aku kesah??

Bicara ku dan gaya penulisan ku tidaklah seindah pujangga dan juga tidaklah sehebat penulis terkenal.Aku berkisah hanyalah biasa-biasa sahaja,sekadar ingin berkongsi dengan kamu semua.So,sudikanlah untuk membaca dan kalau sudi komenlah sekali.


Jom…ikuti kisahku di entry yang baru..See you next entry!!D..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..