Dunia Baru Nurrah

12 Mei 2014/Isnin
Assalamualaikum…

Nama aku Nurul Baidurah Abdullah.
Umur aku 21 tahun.
Belajar di Kolej Yayasan Sabah dalam bidang Binaan Bangunan.
Aku anak ketiga dari empat orang adik beradik.
Status??Erhm…yang tu..nanti lah aku bagitau ngan korang..:)..

REMAJA…HIJABISTA…Ini adalah koleksi majalah yang paling aku suka dan tak pernah miss keluaran dia biarpun ada tsunami ke,gempa bumi ke..Ermm…bukannya aku doa kan ada tsunami ke gempa bumi ke..Cuma,well you know me…

FASHION..Menarik kan..Itu lah sebabnya aku minat baca majalah seperti REMAJA dan HIJABISTA sebab di dalam nya macam-macam ada gaya FASHION yang terkini yang boleh korang cuba,tau!Pokoknya,memang aku suka sangat lah tengok koleksi FASHION-FASHION yang ada kat dalam majalah ni.

See you next entry!!D..


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..