Cuti Semester 2 Sudahpun Bermula

Assalamualaikum...
14 Mei 2014/Rabu

Dulu,aku ada cerita pasal CUTI SEMESTER 1 di blog lama aku (http://anumbaidurah.blogspot.com),tapi aku dah padam dah blog tu atas sebab-sebab tertentu.Ehmm..

Okeh!Sekarang ni kita sedang berada di bulan Mei.Masuk bulan depan,sudahpun masuk bulan Jun.Lepas bulan Jun,bulan Julai pula yang datang.Dan…pada bulan Julai tu jugak aku sudah pun masuk ke semester 3 di KOLEJ YAYASAN SABAH dalam bidang DIPLOMA TEKNOLOGI BINAAN BANGUNAN.Yeeaaahhh….so,tinggal 3 sem lagi aku nak habis belajar.Macam tak sabar je aku nak habis belajar ni padahal ada baki lagi setahun setengah.Huhu!!

Dan sepanjang bercuti ni,duduk diam-diam je lah aku kat rumah..hadap laptop 24 jam..ngeee…Plan nak melancong pun dah ada…Cuma tinggal tunggu nak laksanakan je plan tu.Orang bilang…pelan-pelan..lama-lama jadi jugak tu plan yang mau di buat..amin..


So,duduk rumah je lah aku selama bercuti ni….papai…

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..