Betul Ke Bohong Ni??

31 Mei 2014/Sabtu

Assalamualaikum...
Kalau tak jawab dosa...
Kalau jawab korang awesome...

Aihhh...biar betul ni kawan aku ni..kata nak pinjam duit aku sebab dia tak de duit belanja...bila aku on fb...bila aku on wechat tadi,ada pula aku nampak post dia di situ...katanya mau ke labuan lah...lepas tu..mau pergi kk lah..lepas tu mau pi kl lah...lepas tu nampak lagi dia post gambar TIGER(faham sendiri lah korang) kat fb tadi..biar betul ni?ini lah yang membuatkan aku semakin curiga ngan kawan aku ni...macam berat hati pula mau kasih pinjam duit ngan dia..tapi,tengok dia post-post ayat-ayat macam tu kat fb macam berat hati pula nak bagi pinjam..entahlah..aku pun ndak tau..kalau korang,apa yang korang akan buat kalau kawan korang ada buat begitu....*seperti yang di atas...last sekali yang aku ingat tadi...tak de duit tapi tunggu teksi pula kat kl tu...apa makna nya tuuu??

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..