Berhati-hati Dengan Cinta

Assalamualaikum...
15 Mei 2014/Khamis

Jujur aku kata,aku ndak pernah bercinta apatah lagi mempunyai rasa sayang atau suka pada seseorang ketika bersekolah dulu.

Ketika usia aku 19 tahun,perasaan itu mula wujud dalam hidup aku.Aku pernah jatuh cinta dengan seorang lelaki.Senang cakap memang aku suka lah sama dia.Tapi aku sedar,macam mana suka pun kita sama seseorang tu,kalau dia bukan hak kita dan tidak ditakdirkan untuk bersama,kasih itu akan terlerai jua.

Memang sakit untuk diterima pada mulanya.Mujur aku dapat mengatasinya sendiri.Pengalaman itu membuatkan aku semakin berhati-hati untuk aku jatuh cinta lagi.

Dan kini,aku lebih selesa hidup single.Bukan apa,Cuma…aku belum bersedia lagi untuk jatuh cinta buat kali kedua…J

So,untuk orang-orang di luar sana yang sedang hangat bercinta…berhati-hati lah dengan cinta.Jangan sampai cinta itu memakan diri anda sendiri…D.

See u next entry… 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..